bloglovin

Pinterest

twitter

Over mij

Mijn foto
Mijn grootste passie is om creatief bezig te zijn. Gelukkig heb ik van mijn hobby mijn beroep kunnen maken en ben ik actief in het dagelijks leven als leerkracht creatieve en artistieke vaardigheden. Kortom, ik kan mezelf omschrijven als een creatieve bij.

donderdag 5 februari 2015

Kandelaars in karton



Je zal wel merken dat ik een voorliefde heb om te werken met goedkope materialen.
Zo hoeft een hobby niet altijd duur te zijn....

Ik heb deze les reeds gegeven bij mijn leerlingen en daar zijn héél leuke resultaten uitgekomen.
De ene leerling heeft deze kandelaars nadien voorzien van een laagje verf, de andere heeft deze dan bewerkt met servietten, of met behangpapier....
Ik was terecht een fiere juf bij het zien van al hun creatie's!

Voorzie wel steeds een glazen theelicht potje om het theelichtje te kunnen in plaatsen.
En bij het uittekenen van je ontwerp er steeds op letten dat het vlammetje van het theelichtje niet in contact kan komen met het karton.

Een echte sfeermaker, zeker voor een winterse dag zoals vandaag in ons belgenlandje!

Warme groet,
Ann

Geen opmerkingen :

Een reactie posten