bloglovin

Pinterest

twitter

Over mij

Mijn foto
Mijn grootste passie is om creatief bezig te zijn. Gelukkig heb ik van mijn hobby mijn beroep kunnen maken en ben ik actief in het dagelijks leven als leerkracht creatieve en artistieke vaardigheden. Kortom, ik kan mezelf omschrijven als een creatieve bij.

zaterdag 7 februari 2015

Upcycling van kurk en leder.


Onlangs kreeg ik van een vriendin resten vloerkurk. Creatief zoals ik ben begon de zoektocht om daar iets van te creëren.
Ik heb nogal een zwak voor handtassen en zo kwam snel het idee om een tas te maken.

De kurkplaten waren wel  saai van kleur.
Om deze wat op te pimpen heb ik een sjabloon uitgesneden om de platen vervolgens te gaan
sjabloneren in 2 verschillende kleuren.

Voor de zijkanten heb ik gewerkt met restanten leder, van een oude tas gekocht in de kringwinkel.
Alles is genaaid met de hand. Dit is op zich wel een aardig jobje.

Ik ben best wel fier op mijn hippe tas, die behalve mijn tijd weinig materiaalkosten heeft.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten