bloglovin

Pinterest

twitter

Over mij

Mijn foto
Mijn grootste passie is om creatief bezig te zijn. Gelukkig heb ik van mijn hobby mijn beroep kunnen maken en ben ik actief in het dagelijks leven als leerkracht creatieve en artistieke vaardigheden. Kortom, ik kan mezelf omschrijven als een creatieve bij.

woensdag 4 februari 2015

Kaartje voor Carmen haar verjaardag.....

Carmen is jarig en daar hoort een kaartje bij!
Wat heb je allemaal nodig?

Decoratief papier (Flying Tiger)
Labelmaker (Hema)
Gaatjestang
Haakgaren en haakpen


Ik had al vaak horen vertellen over de "Flying Tiger". Dit is een Deense designwinkel.
Een paar dagen terug ben ik er eindelijk eens geraakt.
Zeker een aanrader en zeker voor de knutselaars onder ons!
Ik heb mij daar oa een leuk blok decoratief papier gekocht en nog enkele leuke spulletjes die ik ga proberen omtoveren tot een eigen creatie.

Later die dag stapte ik een "Hema" binnen. Daar zag ik een labelmaker liggen.
Dit is voor mij een beetje nostalgie van mijn jonge jaren.
Veel had ik niet nodig om mij te overtuigen van deze aankoop.

En zo zie je maar na enkele dagen is mijn aankoop al goed in gebruik
en is de verjaardagskaart geboren :-).....

Geen opmerkingen :

Een reactie posten