bloglovin

Pinterest

twitter

Over mij

Mijn foto
Mijn grootste passie is om creatief bezig te zijn. Gelukkig heb ik van mijn hobby mijn beroep kunnen maken en ben ik actief in het dagelijks leven als leerkracht creatieve en artistieke vaardigheden. Kortom, ik kan mezelf omschrijven als een creatieve bij.

dinsdag 10 februari 2015

Papier-maché olifant.


Op reis gaan is voor mij niet alleen mijn koffers pakken maar ook een knutselkoffertje klaarmaken.
Je weet maar nooit als het weertje niet meezit....

Dit werkje in Papier-maché is eentje die ontstaan is tijdens een dagje slecht weer tijdens onze doortocht door Kroatië.

Op de camping ben ik op zoek gegaan naar een oude krant en enkele gevallen takjes van de bomen.
Om aan de slag te kunnen was het nog enkel de plakband en de behangerslijm toveren uit het knutselkoffertje...

Ik heb mij laten leiden door onze Spaanse grootmeester Dali en zijn olifanten.

Ondertussen heeft de olifant thuis al een mooi plaatsje gekregen.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten