bloglovin

Pinterest

twitter

Over mij

Mijn foto
Mijn grootste passie is om creatief bezig te zijn. Gelukkig heb ik van mijn hobby mijn beroep kunnen maken en ben ik actief in het dagelijks leven als leerkracht creatieve en artistieke vaardigheden. Kortom, ik kan mezelf omschrijven als een creatieve bij.

zaterdag 21 februari 2015

Zitpoef met autoband



Op Pinterest heb ik al vaak leuke "gepimpte autobanden" zien passeren. Maar het zelf eens aanpakken heeft je des te meer voldoening.

En zo gezegd, zo gedaan....
 Nu het bij ons een weekje vakantie is, was dit het ideale moment om zo een autoband eens aan te pakken.

Van een vriend heb ik enkele jute zakken gekregen van koffiebonen. Dit leek mij wel leuk om een zak te verwerken als zitting.

Je hebt redelijk veel materiaal nodig vooraleer je van start kan gaan. Dus ideaal voor een handige doe-het-zelver......

Wat heb je zoal nodig?

Autoband
Hout (mdf 5mm)
Touw
Plamuurmes
Decoupeerzaag
Boormachine
Contactlijm gel (400ml)
Nietpistool
Mousse voor zitting
Stof voor de bekleding
Pootjes (3)
Vijzen

Geen opmerkingen :

Een reactie posten