bloglovin

Pinterest

twitter

Over mij

Mijn foto
Mijn grootste passie is om creatief bezig te zijn. Gelukkig heb ik van mijn hobby mijn beroep kunnen maken en ben ik actief in het dagelijks leven als leerkracht creatieve en artistieke vaardigheden. Kortom, ik kan mezelf omschrijven als een creatieve bij.

maandag 2 februari 2015

Pixel up met tijdschriften papier

Follow my blog with Bloglovin
Voor iemand met veel geduld is dit een heel ontspannend en uitdagend werkje. Bij mij heeft het wel een maand of 2 tijd gekost met dit resultaat. Het werk is 70 cm op 140 cm. De drager is een MDF plaat. Vervolgens heeft de plaat eerst een witte ondergrond laag gekregen. Dan heb het oppervlak verdeeld in een raster om dan op een eenvoudigere manier de puzzel van cirkels te kunnen plaatsen.

Voor de cirkeltjes van tijdschriftpapier heb ik gebruik gemaakt van een ponstoestel. Vervolgens heb ik de cirkeltjes gesorteerd op kleur, daarna begon het puzzelwerk om de afbeelding op te bouwen. Als tip kan ik meegeven dat het best is dat je deel per deel de afbeelding opbouwt vooraleer te beginnen lijmen. Het lijmen zelf heb ik gedaan met behangerslijm. Eenmaal de afbeelding volledig af is naar wens kan je deze het best vernissen.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten