bloglovin

Pinterest

twitter

Over mij

Mijn foto
Mijn grootste passie is om creatief bezig te zijn. Gelukkig heb ik van mijn hobby mijn beroep kunnen maken en ben ik actief in het dagelijks leven als leerkracht creatieve en artistieke vaardigheden. Kortom, ik kan mezelf omschrijven als een creatieve bij.

donderdag 26 februari 2015

Dubbelvoudige splitsteek.

 

Je zal al wel gemerkt hebben dat mijn laatste post vooral
rond het thema "touw" draait.

Ik wil mijn leerlingen de vele mogelijkheden met touw
leren zien.

Dus ben ik volop bezig aan mijn voorbereidingen om hen op sleeptouw te kunnen nemen doorheen dit thema.

Je kan met touw gaan lijmen (zie poef), je kan rond touw naaien, je kan er met haken, ....
Kortom, het heeft vele mogelijkheden om er creatief met aan de slag te kunnen en zo een persoonlijke creatie te maken

Wat heb je nodig om dit schattig mandje te maken?

Touw
Schaar
Naald met scherpe punt
wol of katoengaren


De opzet is heel eenvoudig (zie foto), 
het vervolg is de dubbelvoudige splitsteek. 

Veel plezier voor wie aan de slag wil!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten